top of page

שיטת הריפוי הטבעי (בריאות טבעית)

הבריאות הוא מצב נורמלי וטבעי של הקיום האורגני והיא קיימת תמיד, אם החוקים והתנאים הנאותים נשמרים כהלכה" דר' שלטון


בפשטות, בהינתן תנאים נכונים, הגוף יודע לעבור תהליך שלם ועצמתי של ריפוי.

בעידן המודרני המזון הפך להיות אוכל, כמעט ואנו לא מזינים את גופנו במקרו ומיקרו נוטריינטים ומינרלים שנדרשים לגוף (הזנה). מרוץ אחר החיים לא מאפשר מתן תשומת לב למזונות שלנו, להתנהלות, לשלווה המאפשרת חשיבה ונשימה.

הדבר יוצר מצב של צבירת פסולת מיותרת בגוף. לצעירים בעלי הוויטליות הגבוהה הגוף לרוב יודע להתמודד עם הפסולת המצטברת (אם כי לאחרונה ניתן לראות שפחות ופחות) אך ככל שאנו מתבגרים באופן טבעי הגוף נחלש ויכולת ההתמודדות עם פגעי השפע נחלש והמחלות מתחילות להופיע.

מבחינת הריפוי הטבעי, המחלה הוא סימן חיובי ונכון של הגוף, הגוף מנסה להתמודד עם רעילות יתר דרך המחלה הוא מנסה "לפלוט" החוצה את הרעלים. לדוגמה, הרבה אנשים העובדים כשיפוצניקים מריחים ריחות של טרפנטין וצבע הם מדווחים על כאבי ראש ושיעול, הגוף מנסה להתמודד עם הרעילות על ידי התופעות האלו.

כדי להתרפא מן המחלות דבר ראשון עלינו להתרחק מן המזיקים ולעודד הפרשה מהגוף. בהמשך לדוגמה, להפסיק לעבוד עם צבע וטרפנטין, להתרחק מסביבה שיש את הריחות האלו ולא לעצור את השיעול וכאבי הראש על ידי תרופות אלא לאפשר לגוף לפלוט את הרעילות באמצעות השיעול.

בנוסף, עלינו לספק לגוף תנאים נכונים לאפשר את הריפוי. חלק מהתנאים הנכונים הם מזון, אוורי נקי, נשימה נכונה, שינה טובה, ועוד.

בקליניקה אני מטפלת כמעט בכל המחלקות בדגש על מחלקות כרוניות ואוטואימוניות כמו סוכרת, קרוהן, קוליטיס, דלקות פרקים ועוד.

תהליך הריפוי הטבעי הוא תהליך בטוח, מעניין ומביא לשיפור משמעותי עד ריפוי מלא.

19 צפיות
bottom of page